Оператори «102» та диспетчери відпрацювали інноваційні методики телефонного спілкування з дітьми, які стали жертвами насильства, булінгу чи жорстокого поводження.
У триденних курсах взяли участь 20 правоохоронців, які отримали сертифікати про успішне завершення навчання, – інформує Стопкор.
Захід провели на запит Департаменту організаційно-аналітичного забезпечення та оперативного реагування Національної поліції за підтримки офісу Координатора проектів ОБСЄ в Україні. До проведення занять залучались експертки ГО «Ла Страда-Україна».
«Оператори «102» та диспетчери – це ті люди, з якими громадяни спілкуються першими. Їхня ефективна робота під час приймання дзвінка впливає на рівень довіри населення до правоохоронних органів, тому навички спілкування з дітьми є надзвичайно актуальними», – зазначила експертка «Ла Страда-Україна» Альона Кривуляк.
Фахівці поділилися з поліцейськими досвідом підтримки постраждалих дітей. Учасники занять закріпили алгоритми роботи операторів служби «102» та диспетчерів, тонкощі якої залежать від вікової категорії, емоційного стану, особливостей ситуації, в яку потрапили діти.
Як зазначила національна менеджерка проєктів Програми «Безпека людини» Координатора проєктів ОБСЄ в Україні Тетяна Медун, співпраця ОБСЄ з НПУ, і зокрема з ДОАЗОР, успішно триває вже четвертий рік. «Зараз заплановано проведення ще одного тренінгу для групи в Одесі та аналогічних занять для правоохоронців Львова та Дніпра. Протягом минулих трьох років в усіх областях України для операторів і диспетчерів «102» пройшли тренінги з реагування на дзвінки, пов’язані з домашнім насильством».