Воно становить 1316 вагонів на добу. Про це повідомляє Телеграм-канал Spike Brokers.
Кількість вагонів, які рухаються в напрямку глибоководних портів, залишається стабільною на рівні 5 721 одиниці. Накопичення вагонів у порту Ізмаїл знизилося на 30%, до 338 одиниць, а середньодобове вивантаження впало на 10%, до 87 одиниць.
Тарифи на перевезення залишаються стабільними, проте очікується збільшення попиту, що може призвести до підвищення цін на оренду вагонів.
Крім того, відмічається, що замовники продовжують активно фрахтувати судна для відвантаження зерна, що призвело до підвищення ставок на перевезення суден типу костер на 2$. Для суден типу хендісайз спостерігається збалансований ринок, де попит та пропозиція зрівняні, тому фрахтові ставки залишаються на рівні попереднього тижня.
Ставки на панамакси, що прямують до південного Китаю, також не змінилися. Водночас ставки на фрахт барж з дунайських портів до Констанци продовжують залишатися стабільно низькими, що свідчить про відсутність значних змін у цьому сегменті ринку.