Тут працювали десятки молодих людей. Вони дзвонили до країн Європи, США та Близького Сходу. Під час розмови обіцяли великі прибутки з торгівлі акціями та отримували доступ до карткових рахунків.
Також був ще один варіант отримання доступу – правопорушники вмовляли своїх жертв убезпечити мобільний телефон або комп’ютер від нібито небезпечних програм і встановити «захист».
Насправді це була програма, яка давала можливість працівникам кол-центру у реальному часі бачити всі маніпуляції, які здійснювали потерпілі, паролі до інтернет-банкінгу тощо, і, знову ж таки, самостійно перераховувати чужі кошти на підконтрольні учасникам злочинної організації банківські та віртуальні рахунки електронних WEB-сервісів й мобільних операторів. “Дохід” кол-центру за місяць досягав 200 тис. доларів, повідомили в поліції.
Наразі затримано організатора кол-центру – уродженця Грузії, вже раніше судимого за майнові злочини, і його 15 помічників. Їм загрожує до 12 років ув’язнення з конфіскацією майна.