У зв’язку з військовим становищем у країні та згідно з постановою НКРЕКУ № 349 від 26.03.2022, ДТЕК тимчасово закриває доступ до інформації про аварійні відключення та терміни відновлення електропостачання. Про це повідомляє пресслужба ДТЕК «Одеські електромережі».
«Дізнатися про аварійні відключення за вашою адресою можна на каналах обслуговування (контакт-центр, приватне повідомлення на сторінці компанії у Facebook), повідомивши адресу, за якою відсутнє електропостачання.
Також рекомендуємо використовувати наш Чат-бот (Viber, Telegram), де після проходження реєстрації за особовим рахунком ви зможете отримувати інформування про відключення в автоматичному режимі», – зазначено у повідомленні.
Для стаціонарних телефонів
+38 (048) 705 90 90.
Окрема лінія для юридичних клієнтів: +38 (066) 750 90 90.
Для мобільних телефонів
+38 (095) 750 90 90,
+38 (068) 750 90 90,
+38 (073) 750 90 90.