У вересні одеські політики та деякі ЗМІ значно збільшили кількість маніпуляційних матеріалів у порівнянні з міжвиборчим періодом.
Такі висновки можна зробити після аналізу даних, які були отримані в результаті щотижневого моніторингу одеського інформаційного простору командою проекту “Infocrime Одеса” за підтримки британського фонду Thompson Reuters, у партнерстві з Інститутом масової інформації.*
Протягом місяця було проаналізовано 6990 повідомлення в 14 місцевих медіа та кілька сотень дописів у Фейсбуці 6 кандидатів на посаду міського голови. У 170 матеріалах виявлені маніпуляції, з них 23 повідомлення містили фейки. Основними темами маніпуляцій стала місцева політика та охорона здоров’я/коронавірус. Значна кількість фейків стосувалися подій у Білорусі.