Чат-бот створений агенцією One Health в рамках комунікаційної кампанії «Час на себе» проєкту USAID «Розбудова стійкої системи громадського здоров’я», який виконує організація Пакт. Зараз комунікаційну кампанію «Час на себе» впроваждують для жителів Одеської області, зокрема в Роздільнянській та Маяківській ОТГ.
Мета кампанії – заохотити мешканців 16 фокусних громад* змінити свою поведінку від байдужості до відповідальності за своє здоров’я та сприймати здоров’я як стан, що поєднує фізичне, психічне та соціальне благополуччя.
Чат-бот доступний у месенджерах Telegram та Viber.
Він нагадує приділяти час собі та ділиться корисними порадами щодо харчування, фізичної активності, психічного здоров’я, профілактичних медоглядів та вакцинації.
Також цей інструмент допомагає сформувати корисну звичку, наприклад, пити більше води, більше рухатися, добре спати чи дбати про свій психічний стан. Він надає ідеї для звичок та підтримує на шляху до їх впровадження.
Сервіс створений на основі клінічних протоколів та рекомендацій сімейних лікарів та психологів свої.рідні. Він може стати помічником та надійним інструментом для сімейних лікарів, щоб мотивувати пацієнтів дотримуватися здорового способу життя і покращити загальний стан фізичного та психічного здоров’я.
Крім того, жителі фокусних громад мають можливість отримати у подарунок магніт на холодильник «Щоденник корисних звичок», аби фіксувати та відстежувати свої досягнення.