Українці скаржаться на несправедливе відключення
У ДТЕК Одеські електромережі знову проведуть позапланові перевірки. Скарги пов’язані з недотриманням графіків відключень.
Таке рішення ухвалили 10 січня на засіданні Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг.
У документі зазначено, що основними проблемами з якими звертаються споживачі це:
- Нерівномірне відключення електроенергії.
- Відсутність або неактуальність інформації про перерви в електропостачанні.
- Недотримання графіків аварійних відключень, а також надання некомпетентних відповідей споживачам на “гарячій лінії”.
Крім одеського обленерго до списку на перевірку потрапили ще шість підприємств. Минулого разу одеське підприємство перевіряли у грудні.
Нагадаємо, Одеська область опинилися серед лідерів у порушенні розподілу електропостачання. За результатами попередніх перевірок енергетики виявили ряд невідповідностей щодо відключення споживачів.
За графіком без світла мешканці Одещини залишаються на три години, а наступне відключення — через шість годин. Перевірити свою адресу можна тут.
Як працюють графіки
- Білий колір: світло є і в цей час його наявність гарантована;
- сірий колір: в цей час гарантовано не буде світла;
- світло-сірий колір: можливі відключення, якщо дисбаланс в енергосистемі буде збільшуватись.