На Одеському кінофестивалі виступив відомий британський кінорежисер, письменник і композитор Майк Фіґґіс, який провів зустріч та воркшоп для гостей фестивалю. Під час заходу учасники мали унікальну нагоду дізнатися інсайти про кіновиробництво від одного з провідних британських кінодіячів сучасності.
Майк Фіґґіс поділився своєю методикою зйомок, експериментами в кіно та секретами виробництва фільмів. Він зазначив, що для нього головним є естетика кіно, а не реакція аудиторії: “Я настільки люблю кіно, що мене вже не хвилює чи хтось його побачить. Це може звучати дивно, проте я створюю фільми особливо не думаючи про аудиторію, а фокусую свою увагу тільки на естетиці, думаю чи підходить це зображення до іншого та про те як вони виглядають у кадрі. Це можна порівняти з картиною, тим мистецтво, що висить у галереї”.
Фіґґіс розпочав свою кар’єру, експериментуючи з кіно і звуком, додаючи елементи живого театру та опери. Він здобув визнання завдяки фільму “Грозовий понеділок” (1988) і продовжив експериментувати у таких стрічках, як “Внутрішнє розслідування” (1990), “Залишаючи Лас-Вегас” (1995), “Міс Джулі” (1999), “Таймкод” (2000) та інші. Його стрічка “Лукреція Борджиа” (2011) стала першою оперою, яку транслювали в 3D по всій Великій Британії.
Окрім роботи в кіно, Майк Фіґґіс є автором книг “Створення цифрового кіно” та “36 драматичних ситуацій для кіно”, де він досліджує виклики нового кіно та структури сюжету.
Його остання робота – документальний фільм про створення епічної стрічки Френсіса Форда Копполи “Мегалополіс”.
Довідка. Одеський міжнародний кінофестиваль, який цього року відзначає своє 15–річчя і відбувається в Києві, розпочався 12 липня. На 14 липня заплановано показ 12 картин на трьох локаціях.