Управління реклами Одеської міської ради сформувало 7 нових схем комплексного розміщення зовнішньої реклами в місті. У нових проєктах передбачено зменшення кількості рекламних конструкцій на 50%. Рішення вже затверджені виконавчим комітетом. Про це повідомляє пресслужба Одеської міської ради.
За новими схемами менше реклами стане в таких районах міста:
- вул. Генуезька — пл. Десятого квітня: було 35, стало 17 (–51,5%)
- вул. Середньофонтанська — вул. Краснова: було 113, стало 57 (–49,6%)
- пр-т Небесної Сотні: було 72, стало 35 (–51,4%)
- Південна дорога: було 29, стало 16 (–45%)
- Овідіопольська дорога: було 25, стало 13 (–48%)
- вул. Інглезі: було 52, стало 26 (–50%)
- вул. Грушевського: було 36, стало 18 (–50%)

Метою такого скорочення є оптимізація рекламного середовища, поліпшення вигляду вулиць, баланс інтересів бізнесу та громади та збільшення туристичної привабливості міста.

Демонтаж конструкцій відбуватиметься після завершення терміну дії дозволів. Водночас деякі оператори вже добровільно почали прибирати рекламу.