Українське Дунайське пароплавство планує провести модернізацію свого річкового флоту, зокрема “Капітан Антіпов” готується до відправлення в Австрію для заміни двигунів. Роботи виконуватиме компанія ÖSWAG на п’яти перших суднах.
Завдання полягає в модернізації всього тягового флоту УДП, який налічує 45 суден (25 у діючому стані, 20 у резерві).
Середній вік річкового флоту Дунайського пароплавства перевищує 40 років, а для продовження експлуатації у країнах ЄС необхідно модернізувати судна та замінити двигуни на більш екологічні та енергоефективні.
Підготовчі роботи на суднах, призначених для модернізації, відбудуться в Україні на заводі ПрАТ “Українське Дунайське Пароплавство”, а заміну двигунів здійсниться в Австрії.
Планується, що економічний ефект від модернізації одного судна на рік становить понад 800 тисяч євро і призводить до зменшення витрат на паливо на 20-25%. Це дозволить скоротити часи простою в ремонті та витрати на пошук та придбання запчастин.
У міністерстві також зазначили, що в межах контракту було обрано японські двигуни Mitsubishi. В Україні є сертифіковані компанії, які забезпечать сервісне обслуговування цих двигунів. Вже у квітні їх мають доставити на завод ÖSWAG.