В Одесі планують майже вдвічі зменшити кількість зовнішньої реклами за допомогою нових схем розміщення.
Під час засідання виконкому, як передав звідти слова кореспондент “Інформеру”, влада досягла порозуміння з власниками рекламних носіїв, які добровільно погодилися зменшити їх кількість. Ті, хто залишаться, обіцяють замінити застарілі конструкції на більш сучасні, більш відповідні міському середовищу.
Ігор Слюсаренко, начальник управління реклами, розповів, що вони розробили план зменшення рекламних конструкцій, починаючи з вулиці Пушкінської.
Він пояснив, що потреба у цих заходах виникла через застарілі схеми, які були створені понад 10 років тому, та перенасиченість міського простору. Особливо важливою є ця ініціатива в історичній частині міста, яка включена до всесвітньої спадщини ЮНЕСКО.
Прийняття нових схем дозволить зменшити перенасиченість міського простору. Старі конструкції будуть демонтовані, а на їх місце встановлять сучасні рекламні конструкції. Уже було демонтовано 30 афішних тумб та понад 100 рекламних засобів формату 3х6. На Адміральському проспекті кількість конструкцій скоротять на 64%.
Також розглядається можливість розміщення рекламних медіафасадів та голограм за межами історичного центру міста. Остаточне рішення про це буде прийняте на виконкомі після вивчення питання.