На черговому засіданні виконавчого комітету Одеської міської ради начальник Управління реклами Ігор Слюсаренко презентував доповідь щодо регулювання розміщення рекламних вивісок у межах історичного центру Одеси, який на початку 2023 року було внесено до списку Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО. Про це повідомляє кореспондент “Інформеру” з засідання.
На сьогодні триває другий етап оптимізації рекламних конструкцій. Розробляються нові схеми для семи зон, включаючи такі важливі ділянки, як вулиця Генуезька, площа 10 квітня, та інші. У цих зонах наразі розміщено 341 рекламну конструкцію, але після оптимізації їх кількість зменшиться до 188.
Окрім цього, обрано нові формати рекламних конструкцій — цифрові екрани, які будуть використовуватися на зазначених вулицях. Також триває демонтаж конструкцій, що не відповідають новим вимогам.
Ігор Слюсаренко підкреслив, що ведеться активна робота з власниками магазинів та розважальних закладів для адаптації їхніх вивісок відповідно до нових правил.
Зокрема в історичному центрі важливо зберегти естетику та автентичність будівель, тому розміщення великих рекламних конструкцій на фасадах категорично заборонено. Натомість вивіски, що містять назву, напрямок діяльності та іншу основну інформацію, дозволені, за умови дотримання європейських стандартів щодо розмірів — до 3 кв. метрів.
Однак зміни у правилах викликали труднощі для деяких підприємців, оскільки вони потребують візуальної присутності для залучення клієнтів. Відтак, Управління реклами запропонувало компромісне рішення: дозволити розміщення інформаційних вивісок, які мають мінімалістичний дизайн і не виглядають як рекламні. Це допоможе зберегти культурну спадщину Одеси, водночас задовольняючи потреби бізнесу.
Слюсаренко також зазначив, що деякі підприємці вже почали замінювати великі рекламні конструкції на вивіски, очікуючи закінчення дії їхніх рекламних дозволів.