Як працює “Єдина ветеранська лінія”

Наприкінці березня командою Мінветеранів спільно з Товариством Червоного Хреста України у тестовому режимі запроваджено «Єдину ветеранську лінію». Це спеціальна телефонна лінія для надання консультацій та підтримки для ветеранів війни, членів їхніх сімей та родин загиблих Захисників і Захисниць України.

«Єдина ветеранська лінія» є безоплатною та працює щодня з 8 до 20 години.

Кваліфіковані фахівці у телефонному режимі нададуть консультацію з надання пільг, житлових питань, грошової допомоги та компенсації, медичних питань, юридичної підтримки.

За необхідності фахівці зможуть спрямувати звернення до субʼєктів надання ветеранських послуг, зокрема психологічної допомоги тощо.

З початку запровадження роботи телефонної лінії операторами зареєстровано понад 700 звернень.

Найбільше звернень було зафіксовано щодо: правової допомоги, охорони здоров’я, фінансової допомоги, отримання статусів учасника бойових дій і особи з інвалідністю внаслідок війни, грошової компенсації за належні для отримання житлові приміщення, оформлення пільг для оплати житлово-комунальних послуг.

ОдесаОфіційно