На базі Одеського професійного ліцею будівництва та архітектури, що на Базарній 63, запрацював цифровий освітній центр для дітей. До навчань у ньому залучають технології віртуальної реальності, штучного інтелекту тощо.
Реалізували проєкт ЮНІСЕФ та Асоціація інноваційної та цифрової освіти спільно з місцевою владою. За словами організаторів, місія цифрових освітніх центрів – забезпечити навчання школярів, які не мають повноцінного доступу до офлайн освіти у громадах, з використанням найсучасніших освітніх технологій, зокрема, штучного інтелекту, віртуальної реальності, майнкрафту, убер-школи тощо.
Реалізували проєкт ЮНІСЕФ та Асоціація інноваційної та цифрової освіти спільно з місцевою владою. За словами організаторів, місія цифрових освітніх центрів – забезпечити навчання школярів, які не мають повноцінного доступу до офлайн освіти у громадах, з використанням найсучасніших освітніх технологій, зокрема, штучного інтелекту, віртуальної реальності, майнкрафту, убер-школи, перегорнутого класу тощо.
У центрі показали, як відбувається навчання за допомогою адаптивної та віртуальної реальності. На підручник з фізики організатори навели телефон, на якому встановлений спеціальний додаток. Додаток відсканував сторінки підручника і повністю прокоментував весь матеріал у ньому — наче це розповідає реальний вчитель на уроці. Також в додатку є ілюстрації.
“Ми запускаємо цю функцію у тестовому режимі на 16 наших центрів у трьох регіонах України. Поки що лише на прикладі з підручником з фізики. Це дуже дороге задоволення. Було б непогано, аби й хімія долучилася, бо не у кожній школі є достатня кількість реактивів”, — пояснив заступник голови Асоціації інноваційної та цифрової освіти Дмитро Бондаренко.
Аби діти могли долучитися до навчання в центрі, школи можуть комунікувати з ОДА. Також на сайті департаменту освіти міськради розмістять графік та розклад уроків з контактами цифрового освітнього центру. Окрім того, будь-яка дитина, незалежно від місця проживання чи закладу в якому навчається, може прийти до центру й записатися на заняття відповідно до розкладу.