“Ассоль вже не та” – саме таку назву отримала нова тематична марка, яку днями презентували на Головпоштамті. Віктор Джевага, одеський художник, виступив автором карикатури, яка на ній зображена. Про це повідомляє Суспільне Одеса.
Кореспоненти, що відвідали захід повідомляють, що увесь представлений тираж (400 марок) розібрали вже за перші півгодини від початку продажу. Зібрані кошти з продажу марок підуть на придбання медичних приладів для прифронтової Миколаївської лікарні швидкої допомоги.
Автор зображення лишав на конвертах з марками свій автограф та розповів, чому обрав для ілюстрації саме героїню повісті “Пурпорові вітрила” Ассоль.
“Чомусь мені повість Олександра Гріна прийшла в голову, тільки там дівчина чекала на корабель, а наша українська дівчина ніяких розвідувальних кораблів не чекає“, – каже Віктор Джевага.
Ідея створити таку марку виникла у голови правління Асоціації лідерів туризму Миколаївської області Тетяни Чикалюк. За її словами, марка присвячена саме жінкам.
“Є ті дівчата, жінки, які вже стали зовсім іншими і вони очікують, допомагають так само на фронті. Я думаю, що наші дівчата можуть не тільки постояти за себе, а й захистити права жіноцтва, вибороти те право, щоб ті, кого вони очікують були на наших вітрильниках, кораблях. Думаю, це буде скоро“, – коментує Тетяна Чичкалюк.