Українське Дунайське пароплавство виготовило ще одну великотоннажну SLG-баржу, використовуючи старі ліхтерні судна (малі сорокаметрові баржі), після того, як перша така була спущена на воду в кінці минулого року.
За словами віцепрем’єр-міністра з відновлення України – міністра розвитку громад, територій та інфраструктури Олександра Кубракова, команда Українського Дунайського пароплавства розпочала будівництво несамохідного флоту, використовуючи залишкові ліхтери. Це дає можливість оновлювати річковий флот навіть у воєнний період, заощаджуючи кошти порівняно з будівництвом нових суден з нуля.
Кубраков також підкреслив, що будівництво нових барж в Україні сприяє створенню нових робочих місць та підвищенню економічного розвитку регіону і всієї галузі внутрішніх водних шляхів. Це має важливе значення для логістики та експорту зерна.
Баржі будуються за власні кошти Українського Дунайського пароплавства, без залучення державного фінансування.
Оновлена SLG-баржа має вантажопідйомність 2200 тонн, довжину 76,5 метра і осадку 3,1 метра. Для будівництва використовуються старі сорокаметрові ліхтери, які раніше залишалися без діла або використовувалися неефективно.