Генеральний директор ДТЕК Одеські електромережі Дмитро Григор’єв розповів про причини, чому компанія довго реагує на повідомлення одеситів і жителів області щодо відключень світла, передав його слова кореспондент “Інформеру” з брифінгу.
За його словами, ситуація пов’язана із великою кількістю заявок. Гендиректор навів приклад, коли по одній адресі багато повідомлень з різних номерів і до деяких з них є коментарі. У такому випадку оператори спершу мають обробити заявки, а вже потім енергетикам передають інформацію.
Григор’єв наголосив, що нині через негоду добратися до деяких населених пунктів важко, тому роботи з відновлення електромереж гальмуються. Крім того, внаслідок циклону руйнування були масштабні по всьому регіону. Більше про наслідки негоди за посиланням.
Він запевнив, що енергетики роблять усе можливе, аби повернути світло до домівок одеситів і жителів області.