Відповідне рішення ухвалили на сесії Одеської міської ради.
Мова йде про шість майданчиків, які розташовані навколо площі та однойменного скверу. Всього тут буде 238 машиномісць, у тому числі 27 — для людей з інвалідністю. Зокрема:
- вул. Одеса-Головна (від вул. Старосінної до пл. Старосінної) — 35 місць,
- вул. Одеса-Головна (від пл. Старосінної до бул. Італійського) — 51 місце,
- вул. Водопровідна (від пл. Старосінної до бул. Італійського) — 40 місць,
- вул. Водопровідна (від вул. Старосінної до пл. Старосінної) — 36 місць,
- вул. Старосінна (від вул. Водопровідної до вул. Одеса-Головна) — 50 місць,
- вул. Новощіпний ряд, 2 (вздовж вул. Водопровідної) — 26 місць.
На засіданні депутатської комісії з транспорту директор профільного департаменту Артем Сидоренко повідомив, що ці парковки щомісячно приноситимуть у бюджет Одеси 117 тисяч гривень. А весь паркувальний простір міста, оператором якого є КП “Одестранспарксервіс”, — 604 тисячі гривень щомісячно.
“Там є три автостанції та залізничний вокзал. Ми плануємо не тільки збільшити паркувальний простір, а й упорядкувати сам дорожній рух, тому що там і автобуси, і машини стоять та ускладнюють проїзд. Там буде велодоріжка та паркування уздовж”, — розповів Сидоренко.
Тариф на паркування в Одесі складає 20 гривень за годину. Абонемент на паркування на місяць коштує 2 000 гривень, на рік — 22 000 гривень.
За даними Сидоренко, з 1 січня 2023 року “Одестранспарксервіс” отримав за послуги з паркування приблизно 4,8 млн грн. З цих грошей він заплатив приблизно 2,7 млн грн паркувального збору.