Одесити скаржаться на роботу управлінських компаній. За їхніми словами, працівники не звертають уваги на звернення містян.
Про це йдеться у Єдиному центрі звернень громадян Одеської міської ради, повідомляє видання Новини.Live.
Зокрема, мешканці будинку на вулиці Пантелеймонівській скаржаться на відсутність труб для водовідведення дощової та талої води. Через її відсутність у будинку почав руйнуватися балкон. Люди переймаються, що він скоро впаде їм на голову.
За словами мешканців, вони вже неодноразово зверталися до компанії, яка обслуговує будинок – в КП “ЖКС “Фонтанський”. На чергове звернення все ж таки відреагували та запевнили – замовили матеріали, у грудні почнуть роботи. Але на вулиці вже кінець січня – труби досі немає, а балкон “тримається з останніх сил”.
А от мешканці будинку на вулиці Добровольського вже третій місяць ходять по темному під’їзду. Річ у тому, що було пошкоджено вмикач у парадній. Люди одразу звернулися до працівників Суворовської управлінської компанії, але марно.
“Неодноразові звернення моїх сусідів до Суворовської управлінської компанії за номером 15-01 залишилися поза увагою та без відповіді. Мною особисто було здійснено дзвінок 11 січня о 12:25 та залишено заявку, але як з’ясувалося пізніше, оператор не привласнив номер заявці та просто проігнорував його. 20 січня о 9:54 мною була залишена друга заявка іншому оператору і їй присвоєно номер 154158. Сьогодні, 27.01.22 на номер 15-01 був третій дзвінок: оператор відмовилася називати ім’я виконавця, навіть ім’я директора керівної компанії, що взагалі повне марення”, – йдеться у зверненні.