Йдеться про понад 60 одиниць плавзасобів держпідприємства “Українське Дунайське пароплавство”, які вже не використовують. Про таке на своїй сторінці у Facebook повідомив директор компанії Дмитро Москаленко.
За його словами, плавзасоби неможливо відновити через застарілість і непридатний стан. Серед них — суховантажі, пасажирські судна, буксири, баржі та інші. Вони заважають судноплавству, а підприємство щороку сплачує мільйон гривень якірного збору за них.
На вказаному “кладовищі кораблів” є три морські суховантажі типу “Ізмаїл”, чотири пасажирські судна на підводних крилах типу “Метеор” та “Восход”, суднопіднімачі “Київ-1,2” 1941 року, річкові баржі, плавкран та інші.
“Морські судна реалізуємо на аукціоні. Все інше або самостійно ріжемо на металобрухт (для цього потрібно отримати ліцензію), або реалізуємо компаніям, які спеціалізовано займаються таким видом діяльності”, — зазначив Москаленко.
Утилізація цих суден дозволить якісніше обслуговувати флот. Зокрема, звільниться місце для ремонту суден, що працюють, пояснив директор УДП.