Скандал в Опері: звинувачення побитого режисера назвали “спробою зганьбити репутацію закладу”

Як вже повідомляли одеські ЗМІ, головний режисер Одеської опери Євген Лавренчук заявив про побиття та пов’язав це з професійною діяльністю й бажанням очолити театр. Про таке він розповів у коментарі Суспільному. Натомість в театрі слова режисера назвали “брехнею та спробою зганьбити ім’я та репутацію” закладу.

За словами Лавренчука, наприкінці жовтня 2020 року він отримав два анонімних дзвінка з погрозами. Людина, яка телефонувала, нібито радила режисеру звільнитися з театру, “аби залишитися цілим”.

Головний режисер Одеської опери заявив про напад через намір очолити заклад. Що кажуть у театрі

Режисер Одеської опери також запевнив, що планував подавати свою кандидатуру на посаду художнього керівника-директора закладу, оскільки термін дії контракту директорки Надії Бабіч добігає кінця. За декілька днів після того, як Лавренчук розповів Бабіч про намір взяти участь у конкурсі, на нього начебто напали.

“На мене було скоєно напад. Замах на життя. Замовлення. Порушено кримінальну справу. Били в обличчя та голову. Був гострий предмет, бо над оком різане поранення”, – запевнив Лавренчук.

Він наголосив, що представники дирекції та “наближені до керівництва театру” працівники зверталися до солістів Одеської опери з вимогами підписати “наклеп” на нього про непрацездатність та відсутність таланту. Однак, за словами Лавренчука, “майже всі артисти відмовилися”.

Після цього, 10 лютого, Євген Лавренчук отримав офіційний лист від директорки театру про непродовження з ним контракту з 15 березня. Про напад та конфлікт із керівництвом режисер публічно заявив лише 1 березня.

Одесский национальный театр оперы и балета: pushmamba — LiveJournal

Натомість в Одеській опері всі закиди Лавренчука спростували та назвали “брехнею”. Там розповіли, що за три роки перебування на посаді головного режисера Лавренчук поставив лише одну виставу ″La Traviata″, “та й ту не закінчив належним чином”. Також він начебто не може організувати роботу режисерського цеху, зокрема, з багатьма “досвідченими виконавцями” у нього виникли конфлікти через його нестриманість, вживання ненормативної лексики та образ, запевнили в театрі.

“Артисти театру та працівники технічних служб зверталися до керівництва театру зі скаргами та вимогами захистити їх від грубості та образ Лавренчука. Ці звернення Лавренчук спотворює у своїх дописах в інтернеті як збирання підписів проти нього. Більше жодної роботи, передбаченої посадовою інструкцією головного режисера театру, він не виконував”, – зазначили в Одеській опері.

Там також наголосили, що Лавренук двічі подавав заяву про непродовження з ним контракту. Нібито саме через це керівництво вирішило завершити співпрацю з режисером. Натомість Лавренчуку запропонували укласти з театром нову угоду про постановку опери Гулака-Артемовського ″Запорожець за Дунаєм″. Утім він від пропозиції відмовився, наголосили в театрі.

У пресслужбі опери також підкреслили, що це не перше побиття головного режисера. У липні 2020 року йому зламали перенісся. Після цього Лавренчук нібито звернувся до директорки театру, яка відшукала гроші на його лікування.

“Дивно, що тільки тепер Лавренчук виклав свої здогадки щодо причин його побиття, коли отримав попередження про непродовження з ним контракту. Адже з того моменту минуло майже три місяці”, – заявили в театрі.