На автомобильной дороге М-15 Одесса-Рени, км 48 (Контрольно-пропускной пункт «Маяки») испортилось дорожное покрытие – образовалась колейность.
В Службе автодорог Одесской области заявляют: это случилось вследствие повышенной нагрузки, интенсивного движения и постоянного торможения автотранспорта на указанном участке, – передает сайт Метроном.
При этом отмечается, что на данный момент в облавтодоре решили исправить ситуацию, применив битум повышенной модификации. Данную технологию используют в 20% автомобильных дорог в США. В Одесской области применили битум повышенной модификации впервые.
Справка: модификация битумов – это направленное улучшение их свойств путем объединения с полимерными добавками. Введение соответствующего полимерного модификатора придает материалу большую тепло- и морозоустойчивость, эластичность, повышенную сопротивляемость усталостным нагрузкам, повышает долговечность.
Вперше в Одеській області застосували бітум підвищенної модифікації. На автомобільній дорозі М-15 Одеса-Рені, км 48 (Контрольно-пропускний пункт «Маяки») внаслідок підвищеного навантаження, інтенсивного руху та постійного гальмування автотранспорту, утворилася колійність на проїжджій частині.Службою автомобільних доріг в Одеській області було прийнято рішення при влаштуванні асфальтобетонного покриття застосувати бітум підвищеної модифікації. Модифікація бітумів – це направлене поліпшення їх властивостей шляхом поєднання з полімерними добавками. Введення відповідного полімерного модифікатора додає в’яжучому і всьому покрівельному матеріалу велику тепло- і морозостійкість, еластичність, підвищену опірність втомним навантаженням, підвищує довговічність. У світі при дорожньому будівництві дедалі активніше використовують модифіковані бітуми. За статистикою, близько 20% автомобільних доріг у США зроблені з бітуму із додаванням полімерів.В Одеській області застосували бітум підвищенної модифікації вперше.
Geplaatst door Служба автомобільних доріг в Одеській області op Maandag 9 september 2019