Як повідомив перший заступник директора підприємства Ігор Білик, постачання транзитних вантажів з Азії до країн Європейського Союзу планують здійснювати через територію Молдови та Румунії.
Новий маршрут поставок до ЄС залізницею став можливим завдяки капітальній реконструкції залізничної ділянки Бендери – Бессарабяска – Етулія-Джурджулешть в Республіці Молдова.
Вартість масштабної модернізації 230 км. залізниці становить 108 млн євро та реалізується за підтримки Європейського інвестиційного банку та Європейського банку реконструкції та розвитку. Роботи розпочалися 2022 року і завершаться 2025-го.

Завершення робіт дозволить зняти обмеження щодо маси та швидкості руху поїздів (виросте до 90 км/год) та сприятиме підвищенню рівня безпеки, скороченню термінів доставки вантажів та створенню оптимальних умов для ефективної експлуатації залізничної ділянки.
Дільниця має важливе значення для транзитної логістики в регіоні та служить сполучною ланкою між залізничними системами України, Молдови та ЄС.
