22 серпня на засіданні Виконавчого комітету Одеської міської ради було розглянуто питання скорочення кількості рекламних конструкцій на вулицях міста та впровадження нових схем їх розміщення, передав кореспондент “Інформеру”.
Як повідомив начальник управління реклами Ігор Слюсаренко, значним досягненням стало завершення проєкту на Адміральському проспекті, де кількість рекламних конструкцій була скорочена на 60%.
Замість попередніх 71 конструкції, тепер залишилося лише 28. Він зазначив, що навіть конструкції, які не увійшли до нової схеми, були добровільно демонтовані рекламними кампаніями, попри наявність чинних дозволів.
Іншим важливим кроком стало початок демонтажу великогабаритних рекламних конструкцій, таких як білборди розміром 3х6 і 3х12 метри, призматрони та інші. Також було демонтовано близько 500 рекламних “бочок”, розташованих навколо стовпів освітлення, що повністю усунуло цей тип рекламних конструкцій з міста.
Управління реклами активно працює над розробкою нових комплексних схем зовнішньої реклами, які передбачають зменшення кількості рекламних конструкцій на 50%. Це необхідно, оскільки старі схеми, ухвалені понад 12 років тому, містили надмірну кількість реклами та не враховували сучасні цифрові технології. Наразі розробляються 14 нових схем, які будуть відповідати сучасним потребам міста та його мешканців.
Мер Одеси Геннадій Труханов під час засідання звернув увагу на стан рекламних конструкцій на Пересипському мосту та доручив управлінню реклами розв’язати питання щодо їхнього стану. Він також запропонував, якщо потрібно, звернутися до “Укрзалізниці” з проханням вжити необхідних заходів щодо цієї локації.