Дослідження медіа-ситуації Півдня і Сходу України презентують в Одесі

Звідки отримують інформацію мешканці Півдня і Сходу України, чи помічають джинсу та пропаганду, якої інформації бракує, а яка в місцевих медіа переважає — про це та інше презентують у спільному дослідженні Інституту масової інформації та GfK Ukraine.

Одеса: 19 квітня, середа

11.00

Impact Hub, вул. Грецька, 1А

Миколаїв: 20 квітня, четвер

16.00

бізнес-центр готелю “Олександрівський”, вул. Нікольська, 25

Херсон: 21 квітня, п’ятниця

11.00

конференц-зал “Конгрес”, Я. Мудрого (колишня Радянська), 7

Акредитація на захід проводиться по електронній формі або за телефоном: 063-278-76-45.

Експерти Інституту масової інформації моніторили по дев’ять місцевих ЗМІ (два телеканали, три друкованих та чотири інтернет-видання) у восьми регіонах півдня і сходу України (Дніпро, Запоріжжя, Харків, Одеса, Миколаїв, Херсон, Сєвєродонецьк, Маріуполь та Краматорськ), на предмет, які теми піднімаються у медіа найбільше, як висвітлюється тема АТО, скільки є “джинси”, якими джерелам інформації найчастіше користуються журналісти.

GfK Ukraine досліджували, звідки саме мешканці сходу та півдня України дізнаються новини, які теми їх найбільше цікавлять, а якої інформації бракує у ЗМІ, хто винен у війні на Донбасі та якого зовнішньополітичного курсу має дотримуватись Україна тощо.

Дослідження проводилось за підтримки Української ініціативи зміцнення громадської довіри (UCBI), що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) у січні-березні 2017 р.