На придбання аксесуарів з одеськими логотипами мерія за 5 місяців поточного року виділила 6 мільйонів гривень. У такі ж самі суми оцінюють і розробку проєктів реконструкції важливих та стратегічних об’єктів, таких як Іванівський міст. Про це повідомляє ODESA.LIVE.
Сувеніри, реклама Одеси в журналах, газетах та білбордах – це список закупок, які здійснив Департамент культури і туризму міської ради. Все для того, щоб створити Південну Пальміру привабливою для мандрівників. Туристичну кампанію розпочали ще у березні, однак пляжі, куди пропонували їхати, офіційно були зачинені ще в червні через неналежний стан та відсутність документів.
Крім цього, скульптури у вигляді “Якоря-серця” прикрасять собою міста-побратими: Стамбул, Хайфу та Маракеш. Коштували вони 720 тисяч гривень, і на думку Департамента міжнародного співробітництва та маркетингу саме цей символ асоціюватиметься з містом.
Як ми бачимо, така стратегія не працює, адже Одеса за запитами у Google про туристичні курорти посідає 6 місце. За останні роки наше місто втратило кілька позицій.
Як виявилося витрачати бюджетні кошти люблять не тільки Департаменти, але ще і виконком Одеської міськради. До речі, останній, з червня цього року до сьогоднішнього дня витратив на сувеніри 156 тисяч гривень. За ці гроші придбали: сувенірний мольберт, еко-набір чашок, набір сувенірних статуеток, футболки і флешки. Крім того, значків та медалей на початку червня виконком закупив на 30 тисяч гривень.