В Одесі актуалізували інформацію, куди звертатися у випадках домашнього насильства

Для захисту прав дитини, стосовно якої вчинено домашнє насильство, необхідно звертатися до державних органів та служб, а також на телефони гарячої лінії. Актуальну інформацію розмістили на сайті Одеської міської ради.

Згідно з опитуванням, проведеним Департаментом праці та соціальної політики Одеської міської ради, 3,8% жителів громади вважають, що інколи допустимо давати дитині ляпаса у якості способу виховного впливу. Однак ляпас – це фізичне насильство.

Державні органи та служби, які допоможуть:

  • підрозділи органів Національної поліції України;
  • служба у справах дітей;
  • органи опіки та піклування;
  • органи управління освітою, навчальні заклади, установи;
  • органи охорони здоров’я, установи та заклади охорони здоров’я.

Гарячі лінії з питань запобігання та протидії домашньому насильству:

  • гаряча лінія поліції  –  0 800 500 202, виклик патруля – 102;
  • 1547 – урядова гаряча лінія для осіб, які постраждали від домашнього насильства (цілодобово, безкоштовно з мобільних та стаціонарних телефонів);
  • 116 123 (для мобільних телефонів) або 0 800 500 335 (для стаціонарних та мобільних телефонів) – національна гаряча лінія з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та ґендерної дискримінації;
  • 116 111 (для мобільних телефонів) або 0 800 500 225 (для стаціонарних та мобільних телефонів) – національна гаряча лінія для дітей та молоді;
  • 0 800 213 103 – гаряча лінія системи безоплатної правової допомоги (цілодобово, безкоштовно з мобільних та стаціонарних телефонів);
  • муніципальна гаряча лінія – (048) 73 73 103.

Дитина вправі особисто звернутися за захистом своїх прав, свобод і законних інтересів до органу опіки та піклування, служби у справах дітей, центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, а також кол-центру.