За рік виробники українського морозива на третину збільшили свою присутність на європейському ринку, втративши традиційні близькосхідні та азійські ринки. Причина очевидна – недоступність морської логістики для галузі. Про це повідомляє кореспондент Української Служби Інформації.
Повернення українського морозива на традиційні ринки є ключовим завданням для виробників, повідомив виданню голова Української асоціації аграрного експорту Дмитро Крошка.
За умов відсутності контейнерної логістики через порти Одещини зараз розглядається питання створення нового ринку малих контейнерних перевезень, коли фрахтуються не великі судна класу Panamax, а маленькі — по 200-500 одиниць контейнерів.
Додамо, що наразі усі торгові порти України працюють лише не Одещині – не лише морські, про які вочевидь говорить голова УААЕ, а й дунайські.
Таким чином, не лише зерновики, а й українські виробники готових харчових продуктів сподіваються вирішити питання експорту ще до закінчення війни.