“Впустіть кіно додому” – вийшов проморолик Одеського кінофестивалю

Впустіть кіно додому — це головний лозунг цьогорічного фестивалю, що вперше проходить онлайн. Зараз, коли звичний перегляд у кінозалах неможливий, глядачі ОМКФ мають можливість впустити кіно додому і відчути фестивальну атмосферу, не виходячи на двір.

Головні ролі у проморолику фестивалю зіграли його програмний директор і програмерка, – повідомляє НВ.

«Цього року 11-й ОМКФ відбуватиметься онлайн, тому ми захотіли адресно звернутися до нашого глядача через головних героїв. Адже, попри все, кінематограф, в першу чергу, має бути побаченим. А на кіноманів та прихильників ОМКФ у відео чекає багато захованих артефактів: тут і улюблений режисер, і алюзія на фільм-переможець минулого року, і головні герої, які, власне, і творять фестиваль», — коментує генеральна продюсерка ОМКФ Юлія Сінькевич.

Ця ідея лягла в основу концепції проморолика 11-го Одеського міжнародного кінофестивалю, який зняв відомий український режисер Ахтем Сеітаблаєв. Ролик знімали рівно одну ніч, за яку встигли розповісти глядачеві цілу сюжетну пригоду кінематографа. Головні ролі в ролику зіграли ті, хто створюють контент ОМКФ — програмний директор фестивалю Антельм Відо та програмерка Льоля Гольдштейн.

Креативна команда BBDO Ukraine та компанія Family Production, що відповідали за виробництво, зробили все можливе, щоб кожен фільм знайшов свій дім. Історія ролика розповідає про героя, який уособлює собою всю кіноіндустрію, що залишилася на вулиці. Нагадаємо, що 11-й Одеський міжнародний кінофестиваль відбудеться онлайн з 25 вересня до 3 жовтня.